פורום IPL ביקר במרכז הלוגיסטי של Decathlon

חברי הפורום זכו לקבל הרצאה אודות האסטרטגיה הייחודית של החברה מפי מנכ״ל החברה בישראל, שמעו הרצאה בנושא יבוא ורגולציה וסיירו במרכז הלוגיסטי המתקדם בקיסריה אשר משתרע על פני כ-15,000 מ״ר
23.07.24 / 13:19
פורום IPL ביקר במרכז הלוגיסטי של Decathlon
23.07.24
פורום IPL ביקר במרכז הלוגיסטי של Decathlon
שי חיימוב, יו״ר פורום IPL
23.07.24
שי חיימוב, יו״ר פורום IPL
23.07.24
פורום IPL ביקר במרכז הלוגיסטי של Decathlon
יאן פאביו, מנכ״ל דקטלון ישראל
23.07.24
יאן פאביו, מנכ״ל דקטלון ישראל
גלעד ראוך, מנהל שילוח וקומפליינס בדקטלון ישראל
23.07.24
גלעד ראוך, מנהל שילוח וקומפליינס בדקטלון ישראל

חברי פורום Israel Pharma & Medical Logistics זכו השבוע להצצה נדירה אל תוך עולמה של חברת דקטלון, ענקית ציוד הספורט הבינלאומית. הביקור כלל הרצאה מרתקת של מנכ״ל החברה בישראל, יאן פאביו, אודות האסטרטגיה הייחודית שלה, הרצאה בנושא יבוא ורגולציה וסיור מקצועי במרכז הלוגיסטי המתקדם בקיסריה.

 

את הביקור פתח יאן פאביו, מנכ״ל דקטלון ישראל, אשר סקר את האסטרטגיה הייחודית של החברה, תחומי הפעילות המגוונים ושלבי ההתפתחות של המותג בישראל. לדבריו, החברה שמה דגש על פיתוח ההון האנושי, שיפור מתמיד של תהליכים ויצירת חוויית לקוח יוצאת דופן. פאביו התייחס לאתגרים עימם מתמודדת החברה בישראל, לשיקולים מאחורי פתיחת הסניפים בארץ ולמגמות צרכניות בולטות, כגון המעבר לרכישות מקוונות.

 

בהמשך, הרצה גלעד ראוך, מנהל שילוח וקומפליינס בדקטלון ישראל, על תהליך יבוא המוצרים לארץ, ההתמודדות עם הרגולציה המקומית והשפעות רפורמת היבוא וההכרה החלקית בתקינה הבינלאומית.

לסיכום, נערך למשתתפים סיור במרכז הלוגיסטי המתקדם של החברה, אשר משתרע על פני כ-15,000  מ״ר, והוקם בכדי לתמוך בפעילות המסחרית של החברה בעשרות תחומים: החל מאופני כושר, ציוד קמפינג, ספורט ימי ועוד. הסיור העניק למשתתפים הזדמנות לחזות מקרוב כיצד דקטלון מיישמת את האסטרטגיה שלה בפועל ולצפות בתהליכי אחסנה, ליקוט, ניהול מלאי באמצעות טכנולוגיה ואוטומציה.

 

שי חיימוב, יו״ר פורום IPL: ״אנו מודים על ההזדמנות להכיר מקרוב את הפעילות המרתקת של דקטלון, להכיר את האסטרטגיה הייחודית ולהתרשם מהמרכז הלוגיסטי המתקדם של החברה. הידע המקצועי שהועבר, מסייע ללמידה הדדית ולמציאת פתרונות חדשים לאורך שרשרת האספקה, בעיקר בתקופה מאתגרת זו״.

 

רשת דקטלון הנה אחת מרשתות קמעונאות הספורט הגדולות בעולם, הפועלת ב-58 מדינות שונות. בישראל הרשת מונה 10 סניפים בפריסה ארצית חנות נוספת שעתידה להיפתח בחודש אוגוסט באשדוד, אתר ואפליקציה. דקטלון מעסיקה בישראל כ-460 עובדים ומבצעת פעילויות לוגיסטיות מגוונות בכדי להבטיח חוויית לקוח מיטבית, הן בחנויות הפיזיות והן בדיגיטל.

 

 

המידע שמפורסם על ידי הפורום וכן במסגרת המפגשים וההרצאות שיתקיימו בפורום מעת לעת, מיועד לצורך החלפת מידע בין המשתתפים וקידום הידע הציבורי המשותף של הפעילים בפורום, ולא נועד להוות ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ אחר. מנהלי הפורום וכן המשתתפים בו והמפרסמים מידע באמצעותו אינם אחראים לשום פעולה שתתבצע על סמך מידע שנמסר ו/או הופץ בפורום והמשתתף בפורום אחראי לבדוק את כל המידע הרלבנטי לקבלת החלטותיו באמצעות אנשי המקצוע המתאימים ולא בהסתמך על המידע שמפורסם על ידי הפורום ו/או המשתתפים בו כאמור לעיל.